Dit veld is verplicht

Dit veld is verplicht

Nee bedankt

© Flickr.com: avlxyz
Lekker eten

De tien grootste restaurantergernissen

Redactie VROUW

B

Bediening, lang wachten en de kwaliteit van het eten zijn de grootste ergernissen  van restaurantgasten. Vooral onoplettendheid, het gebrek aan kennis en de hygiëne van de medewerkers zijn restaurantbezoekers vaak een doorn in het oog.

Het onderzoek werd gedaan door Tafelreserveren.nl onder 1800 mannen en vrouwen.

Het onderzoek jaar wordt elk jaar gedaan. ”We zien elk jaar veel van dezelfde ergernissen terugkomen. De kwaliteit van de bediening blijft een punt van aandacht voor de restaurateur.  “Ook lang wachten is een terugkerende ergernis in ons onderzoek”, aldus een woordvoerder.

De complete ergernissen top 10:

  1. Bediening
  2. Lang wachten
  3. Kwaliteit eten
  4. Vieze toiletten
  5. Overlast door kinderen
  6. Rekening die niet klopt
  7. Overlast andere gasten
  8. Te krappe tafels
  9. Prijs van het eten
  10. Op de tocht zitten